Saturday 19 January 2013

Le Moment


Hola holi cikebung cikebung, Zetty di sini. Hahaha macam pernah dengar je intro gua ni kan. Ini semua poyo ! K sumpah tak ada kena mengena. Lama gila aku tak update blog kan? *tanya macam ada orang kisah* Hashtag- Sadlyfe hahaha. Okay disebabkan berukband Celcom aku dah lama tak topap so that's why blog aku dah lama tergendala. So dont worry, KEPADA SEMUA YANG DAH FOLLOW AKU TU, KORANG JANGAN RISAU AKU AKAN FOLLOW BACK KORANG PUNYA SEBAB AKU MEMANG JENIS FOLLOW BACK ORANG *perlu ke CAPS LOCK? Macam orang tak boleh baca* Suka hati kiteww ah. So korang boleh tinggal jejak kasih korang dekat Shoutbox aku tu hihihi. Kalau aku tak follow korang balik tu, maknanya berukband tak topap lagi atau tenet lembab nak meninggal, so aku malas nak tunggu then aku terus tekan butang pangkah. Hahaha KEJAM

Sebenarnya aku banyak benda gila nak luahkan kat blog aku ni, tapi tu lah kan disebabkan penyakit MALAS semakin menebal dalam diri ni, so aku choose one of the best. Best ke? Hahaha. Abaikan.

Tanggal berapa entah tak ingat bersamaan hari Isnin minggu lepas, hari yang paling aku tunggu iaitu keluar dengan my gegerlllzzzz u olls~ K korang cer banyang kan eh last kitorang jumpa hari tu time last Espiyemmm iaitu 6 Disember 2012 lepas tu langsung dah tak jumpa. Sumpah aku cakap aku rindu bangeeettt dengan diorang. Aku mengaku kitorang memang rapat kat sekolah, kalau dah gelak mohon ampun lah. Memang kitorang semua dah tak sedar diri. Nasib baik semua sekolah perempuan, kalau sekolah campur mesti orang tak nak buat girlfriend kitorang ni hahaha

Pukul 12.30 tu time aku dah hampir bersiap-siap, Affiqah dah mesej aku "Weh aku dah sampai LRT Hang Tuah tau" Aku macam alamak apahal awal sangat doh dia ni? Hahaha im not ready yet, tudung pun still senget the benget. Perempuan so kena lah ayu sikit kan. Hahahahahalk tuih ! Di sini saya ingin mengaku bahawasanya aku ni memang jenis lambat, so kalau orang nak tunggu aku, aku suruh dia pergi dulu. Hahaha Memang memerlukan kesabaran yang cukup kalau nak tunggu aku ni. Buruk perangai doh. Then tetiba Razila lak sampai rumah aku dengan mengejut. Dah lah aku text tak nak reply, tahu-tahu dah terpacak depan rumah aku nak gerak sama dengan aku. Aku pun no hal lah kan, ada jugak teman hahaha Then time otw dah jalan nak ke LRT Hang Tuah tu, aku tanya Razila

Aku: Apa cer si Affiqah ni? Lama kot dia tunggu kita 
Raz: Lantak ah 
Masing-masing gelak tak ingat dunia. Kejamm hengkooo 

Lepas tu, dah jumpa Affiqah dekat LRT. Masing-masing semua dah macam "OMAAGAADD APAHAL GEMOK SANGAT KAU NI " Hahahha selalunya soalan cliche akan dibalas dengan jawapan yang sangat dan teramat cliche "BAHAGIA~" Muntah pelangi 7 warna doh aku dengar hahaha. Borak punya borak, finally Rosila pun sampai. Aku pun mcm kau ni tak boleh lambat lagi ke? Aku ingat aku sorang je yang paling lambat hahaha Memasing perangai tak boleh blah then Rosila boleh balas pertanyaan aku tu dengan muka dia yang dah already blur dengan muka sambal tempe 

Rosila: Nasib baik rumah aku ada air tau, kalau tak memang aku tak dapat keluar dgn korang

Hahaha sumpah jawapan kau tak ada kena mengena.Lepas dah semua berkumpul kat LRT tu kitorang pun jalan menuju ke TS. Aku tanya mereka ni Yumi mana doh? Asal dia lambat sangat? Yumi. You know her but not her story. Dia ni lah manusia paling kelakar, kejam pun ye gak tapi jangan main-main k. Budak smart kot hahaha. Dia lah perangai yang paling diva, kalah Siti Nurhaliza hahaha. Lepas tu mereka jawab, Yumi lambat sikit sebab baru bangun tidur. Haaaaa diva sangat kan? hahaha

Lepas semua orang dah berkumpul tu, aktiviti utama MENGHANJENGG. Masing-masing tak sah kalau tak menghanjeng sesama sendiri. Ada je benda yang nak di-hanjeng-kan. Macam hancing kan perangai. Maklumlah lama tak jumpa, masing-masing sekarang dah busy. Ada yang kerja, ada yang amek lesen. Nanti bila dah sembung belajar, lagi susah nak jumpa kot kawan-kawan sekolah kita dulu. Betul dok akak-akak dan abang-abang sekalian? Hahaha Mula-mula kitorang ingat nak tengok wayang, tapi citer semua bosan ! Tak ada citer yang best, kalau best pun kena tunggu next time. Alahai malas aku. Then kitorang decide nak main bowling and shopping kejap. Hiihi well girlzz~ Biasalah shopping tu Lol Lepas tu pergi photo booth dekat tingkat 6 yang mcm alahai entah lah tak tau acano aku nak explain. Lepas habis semua tu, kitorang lepak kat food court then berkongsi cerita. Masing-masing gelak tak boleh blah sampai ada mak cik cleaner Indon cakap apa tau " Waah banyak happy ye adik hari ni" Kitorang hanya mampu tesenyum simpul terikat mati je kat mak cik tu hihihihi :-)




Seriously, I really miss our moment together. We laughing together, snap picture together and enjoy together. Seriously I really miss it. I hope we'll meet again even kita semua dah kahwin dan beranak-pinak.And enjoy together
Ura-ura next month kalau ada rezeki nak pergi skating dekat Sunway. Insha-Allah, semoga urusan semua dipermudahkan Allah :-)

Till we meet again, xoxo


No comments: