Tuesday 29 May 2012

Favourite Song Sepanjang Zaman

Assalamualaikum semua. Hawau you my followers? Rasa tertekan pulak buat kerja kursus account tadi. Ni yang nak release tension, sambil buat kerja tu, kita update blog meh. Hihih Everyone love music. Ye itu sudah semestinya. Even aku pon suka music. Tapi korang pernah tersedar tak, that moment bila kita dengar music secara automatik kita akan terus teringat dekat orang tu, dekat si ''ehem ehem'', then lagu tu kadang-kadang boleh buat kita happy and kadang-kadang boleh buat kita sedih tanpa sedar. Ke aku sorang je yang sedar tentang ni? Hahahaha *tiba-tiba rasa macam tak ada orang kisah* LOL. Walaupon sekarang ni kita di tahun 2012 tapi entah lah setiap kali aku dengar lagu ni mesti aku tetiba rasa jiwang-jiwang sekejap Hahahah Aku bagi korang korus dia jelah, mesti korang dapat tangkap punya Hihi.

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah


Haa macam mana tau kan tu lagu apa? Kalau korang tanya sebab, aku rasa maybe sebab lagu ni sangat sweet kot lepas tu pasal memori-memori tentang kau dan aku. Awww so sweet Hahaha
I hope that mu future husband nyanyikan lagu ni untuk I. Aloloo *berangan* Hahahaa











No comments: