Monday 28 May 2012

School Holidays

Assalamualaikum semua. Thank you lah kepada yang sudi singgah di blog saya ini. Maklum lah blog baru kan. Hhahaa. By the way, cuti sekolah pon dah start. Seriously sebelum dah start cuti aku rasa macam ''Wahh dah tak sabar nak cuti, cepat lah cuti aku dah malas gila nak sekolah'' Hahaha nampak tak tahap malas aku level berapa. Tapi bila dah start cuti tak sampai dua hari aku dah macam '' Apa yang aku buat ini?'' Tanya diri sendiri. Seriously aku dah macam tak ada life sekarang Hahaha Sodehhh ! K macam biasa, aku kan pelajar yang akan mengambil SPM tahun 2012, mestilah cikgu akan bagi banyak gila homework tapi aku rasa macam berterima kasih dekat cikgu sebab bagi hw tapi aku tahu mesti tak akan siap punya. Ya Allah, apa jenis kategorilah malas aku ni -___- . Sempena cuti sekolah ni jugak, cikgu-cikgu sekolah aku rajin gila nak buat kelas tambahan untuk kitorang tapi tu lah murid-murid pulak yang malas nak pergi *macam aku * Hihihi

So secara tuntasnya, tolonglah manfaatkan cuti dua minggu ini betul-betul ye adik-adik *bajet macam aku dah besar sangat* Buat semua homework yang cikgu bagi and rajin-rajin lah tolong mak masak dekat dapur hehehe

P/s: Tak sabar nak tengok MIB 3 esok dekat Times Square. Yahoo !

No comments: