Saturday 2 June 2012

Super Spontan

Phewww, cuaca sekarang panas gila kot. Kalau dapat minum air tembikai pon okay jugak. Baru panas dekat dunia, kita dah mengomel macam mana pulak panas dekat akhirat. Lu fikir lah sendiri ! Hahaha Assalamualakum to all my followers and reader out there. Hawau you today? Harap baik-baik je k sempena cuti sekolah ni. Tak ada yang patah tangan or patah whatever lah. Sayangi diri sendiri k. K sumpah aku dah melalut jauh gila. Okay straight to le point...

Super Spontan pon sudah melabuhkan tirainya malam semalam. And you know the winner is Zizann!! Hahaha Okay my favourite Malay male artist. Sebenarnya aku nak ucapkan tahniah dekat pengasas Super Spontan. Siapa eh pengasas dia? Afdlin Shauki ke? Hm tak kisah lah tapi aku memang respect lah sebab ye lah semua dalam spontan. Kau hado ? Hahaha kalau kita buat spontan orang gelak tak apa, cuba orang tak gelak mahu terkencing diorang Hahaha. Not for Zizan too, nak congrate untuk Johan, Rahim, Suhaimi, Tauke dan semua peserta Super Spontan lah! Korang memang le best. Siapa-siapa yang tak tengok lagi final Super Spontan korang boleh tengok dekat youtube. Aku rasa mungkin dah keluar kot dekat youtube. Memang kelakar habis
Kalau korang tengah tension-tension sebab bergaduh dengan korang punya kapel ke, homeworks buat tak habis-habis lagi haaaa wajib lah pergi tengok Hahaha

:D

P/S: Bila aku boleh dapat jumpa abang Zizan in real life? Hahaha Forever Jozan !!

No comments: