Sunday 6 January 2013

Im back and Hello 2013 !!





Assalamualaikum semua. Akhirnya, aku kembali semula untuk menghapdate blog aku yang dah uzur dah memerlukan pemerhatian yang secukupnya dari aku.
 Omg akward gila okay nak update blog balik setelah sekian lama aku tak menghupdate blog. And, aku tahu korang boleh merasa betapa akward nya post ini. Hahaha k hambar level 69. Oh sebelum aku nak membebel lagi panjang, i guess tak terlambar lagi untuk aku mengucapkan Happy New Year 2013 !!!!
'
Hari ni adalah hari Ahad dan minggu yang pertama untuk 2013. Nothing much I can say, everything is normal dan hari aku berjalan dengan lancar. Semoga tahun 2013 ni aku mampu mengharungi segala cabaran dengan lebih kuat dan tabah. And one more thing, may 2013 is much better than 2012. Okay lah cukup sampai sini dulu pembukaan cerita 2013 aku. I'll hapdate more after this. Insha Allah.

HAPPY NEW YEAR GUYSSSSS !!!

Walaupun hakikatnya sekarang dah 7 January 2013. Lol 

No comments: